martes, 17 de diciembre de 2013

PRIMERES ACTIVITATS JUNTS ...


Bon dia a tots! Ja estem una altra vegada per aquí i aquest cop per explicar-vos com vaig conèixer al meu mentorat i les primeres activitats junts.

Va ser a la festa d’inici on ens vam trobar cada mentor amb el seu mentorat i vaig poder conèixer al Sebastian i a la seva família.

En Sebastian es un noi de 11 anys que prové de Romania i fa quasi 2 anys que va venir amb la seva mare i el seu germà petit a Lloret, el pare ja feia temps que estava aquí treballant. És un noi molt espavilat i llest, li agrada estudiar encara que sigui una mica nerviós, i a més, domina bastant bé el català.

Després de la festa d’inici vam quedar amb els altres mentors de realitzar la primera activitat tots junts per tal de no trobar-se sol el primer dia. Com ja vaig dir, pensava que al principi seria una mica difícil tenir la confiança necessària l’un amb l’altre, però la veritat és que m’he sorprès molt.

És un nen tímid al principi, i quan dic el principi són els primers 10 minuts, perquè després en un nen molt extravertit i amb moltes ganes de fer coses, ja a la primera activitat ho vaig veure.

Vam anar a la bolera de Lloret amb els altres i qui s’ho va passar millor va ser ell, era el més petit i qui tenia més ganes de jugar, va ser genial. Aquella mateixa tarda a la bolera vam parlar i va explicar-me coses d’ell, vaig veure que estava preocupat pels exàmens.


No vam tardar molt en quedar, i la mateixa setmana el vaig portar a casa per ajudar-li a estudiar un examen que feia a l’endemà - el que li passa als exàmens es que sempre ho porta bé però es posa molt nerviós -.

La següent setmana vam quedar per anar a fer un vol i veure algunes activitats que feien per Blanes, també ens acompanyava la meva novia per fer-nos fotos. Quan el vaig anar a buscar, va sortir corrents cap al cotxe, ja es veia les ganes que tenia de fer alguna cosa, i a més la setmana li havia anat rodona ja que l’examen li va sortir genial, un 8.3!!!

Tinc que dir-vos que m’ho estic passant igual o millor que ell durant tot el temps que estem junts i a més quan em diu que feia temps que no gaudia tant, que sempre vol que passi la setmana ràpid per fer la trobada J


Li tinc unes activitats preparades .....
Dani



 A l'esquerra: A Blanes veient el pessebre.



A la dreta: Jugant al Magic Parck de Lloret.

No hay comentarios:

Publicar un comentario