martes, 4 de febrero de 2014

VACANCES DE NADAL

Ja estic per aquí un altre cop!!! Han passat uns mesos on estava molt enfeinat amb els exàmens però  ja puc passar-me per aquí i explicar-vos tot el que hem fet en Sebastian i jo durant les vacances de Nadal i el mes de gener J

El primer que vam fer va ser el dia que amb el grup de mentors i mentorats de Lloret vam anar a Girona per patinar sobre gel, ens ho vam passar genial i per rematar la tarda vam anar una estona a l’Espai Gironès.









Durant la setmana dels Reis vam quedar a casa meva per passar la tarda parlant i jugant a jocs de taula, a més per berenar vam preparar un bons crepes. També tinc que dir que els reis es van portar bastant bé amb ell jejejje (un joc de ping pong )


Hi ha hagut alguna setmana que per estudis no podíem fer sortides però ens ho vam passar igualment bé, per exemple un cap de setmana, com que jo sabia que a ell li agradava molt pintar i dibuixar, li vaig preparar unes pintures i pinzells i vam anar a pintar.

Y això a estat el més destacat de les activitats realitzades esperem que sigui igual o millor durant les pròximes

Ens veiem a aviat J

No hay comentarios:

Publicar un comentario